۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷

فرماندار شوش تأکید کرد:

پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت‌تپه هستیم

 پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت‌تپه هستیم

شوش– فرماندار شوش ضمن تکذیب اظهاراتش مبنی بر بی‌اطلاعی از تجمع‌ها و اعتراضات صنفی کارگران هفته تپه، گفت: با جدیت پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت‌تپه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عدنان غزی ظهر امروز در این باره اظهار کرد: هیچگاه نگفتم ۴۰ روز در قرنطینه خانگی هستم و از این اعتراضات بی‌اطلاعم بلکه پس از کسب نظر پزشکان به محل کار خود بازگشتم و در چند جلسه اخیر استانی حضور داشتم.

وی ضمن تقدیر از ارتباط و همکاری کارگران، افزود: کارگران و شورای کارگری با ما و دیگر اعضای شورای تأمین همکاری بسیار خوبی دارند و من در همان روزهای اول در بین کارگران حضور یافتم و از آخرین اقدامات و پیگیری‌هایی را که توسط من و اعضای شورای تأمین شهرستان صورت گرفته است، به کارگران گزارشی ارائه کردم.

غزی در ادامه افزود: به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه و دیدار با استاندار خوزستان، رئیس‌کل دادگستری خوزستان، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و همچنین وزارتخانه‌های مرتبط داشتیم و به صورت حضوری و گاهی تلفنی گزارشی درباره اعتراضات صنفی کارگران ارائه شده و با جدیت پیگیر پرداخت حقوق معوق و مطالبات کارگران زحمتکش هستیم.

فرماندار شوش عنوان کرد: چگونه ممکن است با این پیگیری‌ها و اقدامات از تجمعات صنفی کارگرانی که در فاصله کمتر از ۵۰ متر و در نزدیکی منزل بنده بر پا شده بی‌اطلاع باشم و چنین اظهاراتی را ارائه کردم.

رئیس شورای اشتغال شهرستان اظهار کرد: به تازگی جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه استانی و کشوری با کارفرما برگزار شد و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم که در آن، تعیین تکلیف وضعیت پرداخت معوقات کارگران صورت گرفته است.

کد خبر 4985526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha