۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

رئیس اتاق اصناف زنجان:

هزار عدد قلیان در استان زنجان جمع آوری شد / تعطیلی قلیان سراها

هزار عدد قلیان در استان زنجان جمع آوری شد / تعطیلی قلیان سراها

زنجان- رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا، هزار عدد قلیان از مراکز عرضه قلیان جمع آوری شد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اتاق اصناف استان زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا پای کار بوده است، گفت: در این راستا ۱۰ تیم با ۶۰ نفر بازرس نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را برعهده داشته و بازار را رصد می‌کنند.

وی اظهار کرد: در این خصوص بازرسی از تمام مراکز عرضه مواد غذایی، هتل‌ها، رستوران، آرایشگاههای زنانه و مردانه، قلیان سراها ویژه بازرسی شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: از زمان شیوع این بیماری منحوس هزار قلیان که به صورت خانگی و زیر زمینی در استان زنجان به مردم عرضه می‌شد جمع آوری شد و تمام قلیان سراها تعطیل می‌باشند.

موسوی تاکید کرد: بازرسی از پاساژها در استان تشدید شده و ماحصل این بازرسی‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۸۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه همچنان فعالیت برخی از اصناف همچنان تعطیل است، ابراز داشت: آرایشگاه‌های زنانه همچنان تعطیل هستند ولی آرایشگاه‌های مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: عرضه قلیان ر استان نداریم و همه جمع آوری شده است و افرادی که باز اقدام به فعالیت عرضه قلیان به صورت زیر زمینی بکنند با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 4985853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha