۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵

کشف اسکناس های جعلی ۵۰۰ هزار ریالی از جاعل کلاهبردار در زابل

کشف اسکناس های جعلی ۵۰۰ هزار ریالی از جاعل کلاهبردار در زابل

زاهدان - فرمانده انتظامی زابل از کشف ۳۳۴ برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی جعلی به مبلغ ۱۶۷ میلیون ریال و دستگیری جاعل کلاهبردار حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از اسکناس‌های جعلی به کلاهبرداری از شهروندان و کسبه این شهرستان اقدام می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی نامحسوس و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند هویت متهم را شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در منزلش واقع درخیابان هیرمند دستگیر کنند.

ثمره حسینی با اشاره به کشف ۳۳۴ برگ چک پول جعلی در محل اختفای متهم، بیان داشت: از چک پول‌های جعلی کشف شده تعداد ۳۳۴ برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی به مبلغ ۱۶۷ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله پس از بازجویی و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، بیان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه و مردم را به خطر بیندازند و برای منافع غیرقانونی خود دست به هرکاری بزنند، به شدت برخورد می‌کند.

کد خبر 4988276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha