۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

بکارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای اشتغال ایثارگران لازم است

بکارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای اشتغال ایثارگران لازم است

بندرعباس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف، باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان استفاده بهینه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا ناوکی در جلسه کارگروه اشتغال و مسکن که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس با حضور یوسف زرنگاریان معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل استان، غلام فتح آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس و جمعی از کارکنان این نهاد برگزار شد، افزود: با همت، همکاری، مشارکت، تعهد و اقدامات دلسوزانه می توان گره مشکلات را باز کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تأکید بر اینکه آمار بیکاران جامعه هدف در سامانه جامع اطلاعات ایثارگران، باید با دقت و جدیت بیشتری ثبت و پیگیری شود، تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از واجبات است و پیگیری رفع مشکلات اشتغال این عزیزان باید دغدغه اصلی همه ما باشد.

ناوکی ادامه داد: بهترین اشخاصی که می‌توانند خادمان واقعی جامعه باشند خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هستند، زیرا آنان مدال پرافتخار لیاقت، شجاعت، صداقت، فداکاری و صبر دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه برنامه‌های کشور باید منطبق با فرمایش‌های رهبر انقلاب اسلامی به سمت سند چشم‌انداز حرکت کند، اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف، باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان استفاده بهینه کرد.

گفتنی است؛ شهرستان بندرعباس 645 شهید، یک هزار و 800 جانباز و یک صد و 75 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 4989971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha