۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲

امام جمعه اشکنان فارس:

فرهنگ دینی با زبان هنر معرفی شود

فرهنگ دینی با زبان هنر معرفی شود

شیراز- امام جمعه اشکنان فارس گفت: نافذترین سلاح برای معرفی فرهنگ دینی برنامه‌های هنری است و هنر بهترین رسانه و منبر برای این کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی صفری، صبح سه شنبه در جلسه «سه شنبه‌های تکریم» که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده ۲ شهید شهر «اشکنان» فارس برگزار شد، شهید دست نشان در منطقه سیستان و بلوچستان به اسارت در آمد و توسط اشرار به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه هر ۲ شهید از ارادتمندان امام (ره) بودند، اضافه کرد: همه ما موظفیم به فرهنگ و هنر دینی توجه کنیم و از همه ظرفیت‌ها برای گسترش این فرهنگ گام بر داریم چرا که نافذترین سلاح برای معرفی فرهنگ، برنامه‌های هنری و هنر بهترین رسانه و منبر است.

حجت الاسلام صفری عنوان کرد: وظیفه ما برای مقابله با انحطاط فرهنگی، دوچندان است، بنابر این انتظار داریم که نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر اشکنان راه اندازی شود و اقلام فرهنگی بیشتر به اشکنان اختصاص داده شود و گروه‌های تبلیغی هم کار کنند و توقع داریم که اشکنان به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید «اکبر نجفی» متولد ۱۳۳۹ در تاریخ ۱۴ اسفند ۶۵ در عملیات «کربلای ۵» در منطقه «شلمچه» مجروح شده و در بیمارستان تهران به شهادت رسید و بسیجی شهید «محمد دست نشان» متولد ۱۳۴۹ در سال ۱۳۶۹ در «زهک» زابل توسط اشرار به اسیر شد و خبر شهادت او در سال ۱۳۸۲ در پاکستان مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 4990631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha