۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳

در آستانه روز خبرنگار انجام شد؛

عیادت شهردار و شورای شهر اندیشه از خبرنگار مهر

عیادت شهردار و شورای شهر اندیشه از خبرنگار مهر

شهریار- شهردار واعضای شورای اسلامی شهر اندیشه در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار از « ناصر رمضانی» خبرنگار خبرگزاری مهر عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر اندیشه در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار ظهر سه شنبه با حضور در منزل «ناصر رمضانی» خبرنگار مهر در غرب استان تهران از وی عیادت کرده و روز خبرنگار را تبریک گفتند.

شهردار اندیشه در این دیدار با اشاره به نقش پر رنگ خبرنگاران در راستای اعتلای اهداف بلند نظام و پیشرفت و توسعه متوازن شهرها گفت: خبرنگار چشم همیشه بیدار هر جامعه هستند و سخت کوشی این زحمت کشان بی شک بر همگان آشکار است و باید از تلاش‌های آنها همواره سپاسگزار باشیم.

علی ملکی ضمن قدردانی از تلاش‌ها ناصر رمضانی و اراده مثال زدنی وی در برابر بیماری افزود: قطعاً در مقابل بیماری‌ها روحیه و اراده و ایمان به خدا اثر بخش است و آقای رمضانی خوشبختانه این صفات را با کمک خدا کاملاً تقویت کرده است و امیدوارم هر چه زودتر به سلامتی خود را دست یابد و شاهد حضور پر رنگ ایشان مثل گذشته در عرصه خبری باشیم.

شهردار اندیشه همچنین از صبر و شکیبایی و ایستادگی همسر ناصر رمضانی نیز در راستای مراقبت و نگهداری از وی قدردانی کرد و گفت: صبر و اجر این زحمات قطعاً نزد خداوند است و ایشان بی شک در راستای این راه سخت و آزمایش الهی یار و یاورشان خواهد بود.

بر اساس این گزارش ناصر رمضانی از خبرنگاران به نام خبرگزاری مهر در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد حدود دو سال است، که به بیماری سرطان مبتلا شده و مراحل معالجه را طی می‌کند.

کد خبر 4991018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha