۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۰۳

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد

کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی، با بیان اینکه عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است، اظهار کرد: متأسفانه ما نسبت به این غافل هستیم و با اینکه در این چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخت‌شده اما هنوز نسبت به معرفت غدیر ضعیف هستیم و وظایفی که نسبت به آن داریم را انجام نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسئولان یک ویژگی به‌حساب می‌آید، گفت: با توجه در نامه ۴۵ از نهج‌البلاغه درمی‌یابیم که مسئول در جایگاه مسئولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، گفت: رزق فقط مادی نیست و از هر آنچه خداوند به شما داده صدقه دهید به‌عنوان‌مثال مسئول در مسئولیتی که دارد، عالمی که علم دارد و فردی که در فضای مجازی مشغول است، این‌ها همه برایش رزق است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به آیه شریفه ۲۷۱ سوره مبارکه بقره، گفت: شما با صدقه آشکار بین مردم الگوسازی و تشویق می‌کنید و باید این امر تبلیغ و گسترش داده شود و به‌صورت دائم ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: مشکلات و بیماری‌ها یک روز تمام خواهد شد اما مواسات و همدلی تمام نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی در حال تحریف است، گفت: خبرگزاری‌های دنیا هیچ حرفی از این رزمایش و کمک مؤمنانه مردم را مطرح نکردند اما مسائل حاشیه‌ای دیگر را خیلی پرسروصدا می‌گویند درحالی‌که این رزمایش اتحاد و سواد اجتماعی را بالا برد.

گفتنی است؛ این رزمایش در سه مرحله برگزار و مرحله اول آن هم‌زمان با عید سعید غدیر خواهد بود.

کد خبر 4991284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha