۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان:

وضعیت ۴ شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است

وضعیت ۴ شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است

همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر ۴ شهرستان همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید حیدری مقدم ظهر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و ۲۷۷ نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا شده و ۴۱۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی از کاهش روند ابتلای این بیماری طی هفته اخیر خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حذف مهمانی‌ها و دورهمی ها بخش زیادی از روند صعودی شیوع بیماری کرونا در استان همدان کنترل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان اسدآباد ۱۰۰ نفر، بهار ۲۴۰ نفر، تویسرکان ۱۴۰ نفر، رزن ۱۲۴ نفر، فامنین ۳۸ نفر، کبودرآهنگ ۱۹۸ نفر، ملایر ۵۴۸ نفر، نهاوند ۳۷۱ نفر و در همدان یک هزار و ۴۱۶ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر چهار شهرستان همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند و ۲ شهرستان نهاوند و فامنین وضعیت زرد دارند و مابقی شهرستان‌های استان همدان دارای شرایط نارنجی هستند.

کرمی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ نفر نیز فوت کرده‌اند، گفت: در حال حاضر ۴۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان همدان بستری و تحت درمان هستند.

کد خبر 4994301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha