۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

فرماندار کنگان:

آگاهی بخشی و نشاط آفرینی در توسعه شهرستان کنگان مؤثر است

آگاهی بخشی و نشاط آفرینی در توسعه شهرستان کنگان مؤثر است

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: آگاهی بخشی و نشاط آفرینی نقش اساسی در توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران پیشکسوت شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان خبر در رسانه شهرستان الگویی برای نسل جوان شهرستان است.

وی با بیان اینکه نیازمند استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان حوزه خبر شهرستان هستیم تصریح کرد: از پیشکسوتان به نیکی یاد کنیم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

پاک نژاد بر ارتباط دوسویه با فعالان حوزه خبر و رسانه شهرستان تأکید و بیان نمودند: فعالان حوزه خبر و رسانه شهرستان با انعکاس و پوشش عملکرد دستگاه‌های اجرایی سبب اعتماد عمومی و با بیان مسائل و مشکلات ارتباط دوسویه‌ای را بین خدمت‌گزاران و مردم برقرار می‌نمایند.

فرماندار کنگان بر پوشش زودهنگام وقایع و رویدادهای شهرستان تأکید و تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان با اطلاع‌رسانی زودهنگام خبر، زمینه بهره‌برداری بیشتر از آن را در کمترین زمان فراهم کنند.

وی بهره‌مندی بیشتر از فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی را خواستار شد و افزود: فضای مجازی ابزاری اساسی برای خبرنگاران در جهت گردآوری اخبار و اشتراک‌گذاری و اطلاع‌رسانی است.

فرماندار کنگان به ضرورت برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران تأکید کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان نسبت به شناسایی و آموزش و تربیت نیروهای علاقه‌مند به حوزه خبر و رسانه اقدام نماید. برای نشاط و پویایی فعالان حوزه رسانه و خبر شهرستان و انعکاس بهتر و بیشتر خبرها نیاز به دوره‌های آموزشی تخصصی در این زمینه داریم.

کد خبر 5001817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha