۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۸

بیمارستان فارابی سیاه‌پوش شد+ فیلم

ندای یاحسین امیدبخش بیماران کرونایی کرمانشاه

ندای یاحسین امیدبخش بیماران کرونایی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیران خبرگزاری مهر در اقدامی نمادین با حضور در بیمارستان کرونایی فارابی و سیاه‌پوش کردن یکی از بخش ها، امیدبخش بیماران بستری در این بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر و مسعود کریمی‌خضراء مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری مهر، عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ مرداد) به همراه گروه رسانه‌ای مهر در بیمارستان فارابی، بیمارستان معین کرونا در شهر کرمانشاه حاضر شدند.

مدیر عامل خبرگزاری مهر در این بازدید با یادآوری حمایت هیئات مذهبی و همدلی نیروهای جهادی با کادر بهداشت و درمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور نیروهای جهادی با استفاده از منابع مختلف مادی و معنوی، در کنار کادر بهداشت و درمان در مقابل ویروس کرونا ایستادگی کردند.

شجاعیان گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)، با تأمین نیازهای مادی و معنوی مراکز درمانی، می‌توان در بالا بردن روحیه بیماران و کادر درمان مؤثر واقع شد.

در ادامه فرشاد خلیل پور گفت: در این بیمارستان ۳ بخش اصلی و یک بخش آی سی یو با ۲۰۰ تخت، برای پذیرش بیماران کرونایی فعال هستند.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در این بیمارستان روزانه ۲۰۰ بیمار پذیرش و مورد معاینه بالینی قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در کرمانشاه گفت: کرمانشاه در فصل تابستان و اوایل فصل بهار در شرایط قرمز و حاد قرار داشت اما چند هفته‌ای است که از وضعیت قرمز خارج شده است.

در پایان گروه رسانه‌ای مهر در یکی از بخش‌های کرونایی حاضر و با نوای یا حسین و روضه خوانی، بخش فوق طبق آئین محرم، سیاه‌پوش شد.

کد خبر 5003339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha