۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۰

با حضور رئیس کمیته امداد؛

سرای جوانان و کارگاه اشتغال کمیته امداد در امیرآباد افتتاح شد

سرای جوانان و کارگاه اشتغال کمیته امداد در امیرآباد افتتاح شد

دامغان- رئیس کمیته امداد امیر آباد از افتتاح دو پروژه در سفر رئیس کمیته امداد کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: سرای جوانان و همچنین کارگاه اشتغال این شهر در زمره این طرح‌ها هستند.

مهدی رومنانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سفر رئیس کمیته امداد کشور سرای جوانان و کارگاه اشتغال شهر امیریه افتتاح شد، بیان کرد: این پروژه از سوی یک خیر و با هدف در اختیار قرار دادن منزل مسکونی به زوج‌های جوان در مدت دو سال و به صورت رایگان احداث شده است.

وی افزود: این پروژه مسکونی پنج واحدی است و هر واحد ۸۰ متر مربع مساحت دارد و برای ساخت آن با اعتبار یک میلیارد تومان از کمک یک خیر بوده و پایان عملیات اجرایی آن مرداد ۹۹ است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد خاطر نشان کرد: دومین پروژه کارگاه تولیدی لباس گان بیمارستانی و ماسک است که روزانه ۲۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ لباس گان بیمارستانی در این کارگاه تولید و به بازار عرضه می‌شود این کارگاه تولیدی توسط یکی از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و با دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ایجاد و راه اندازی شده است.

رومنانی با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۸۰ خانوار شامل دو هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه امیرآباد تحت پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: یک مرکز نیکوکاری در شهر امیریه وجود دارد و به زودی ۲ مرکز نیکوکاری در روستاهای خورزان و دروار از توابع بخش امیرآباد افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد دامغان با بیان اینکه ۳۵۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش این نهاد قرار دارند و در طی سال خدمات دریافت می‌کنند، گفت: یک هزار و ۳۰۰ حامی در منطقه امیرآباد از ۳۰۰ یتیم و طرح اکرام محسنین حمایت مالی دارند و سرانه طرح اکرام ماهانه ۴۵۰ هزار تومان و محسنین ۳۱۰ هزار تومان است.

رومنانی به پرداخت تسهیلات از سوی صندوق امداد ولایت در پنج ماهه نخست سال جاری اشاره داشت و افزود: در طی پنج ماهه نخست سال جاری ۱۲۰ فقره تسهیلات کارگشایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان از سوی صندوق امداد ولایت به متقاضیان واجد شرایط در منطقه امیرآباد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ فقره تسهیلات با معرفی این نهاد و از سوی بانک به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است، بیان داشت: سال گذشته ۱۴۶ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد پرداخت شد.

کد خبر 5003358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha