۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷

به مناسبت هفته دولت؛

پروژه‌های ارتباطی شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های ارتباطی شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید

بوشهر - مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح ۲ پروژه ارتباطی شهرستان دیلم با اعتباری بالغ بر ۳۷.۰۰۰ میلیون ریال در شروع هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح یکشنبه در این آئین با تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز پروژه‌های اجرای سایت ۴G توسط اپراتور دوم در جاده امام حسن و ارتقا سایت ۲G به ۳G توسط اپراتور اول در روستای حصار شهرستان دیلم به بهره برداری رسیدند.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این پروژه‌ها ۳۷ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: از مجموع سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۳۰ میلیارد ریال برای سایت ۴G توسط اپراتور دوم در جاده امام حسن و هفت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای ارتقا سایت ۲G به ۳G توسط اپراتور اول در روستای حصار شهرستان دیلم است.

سملیان با اشاره به توسعه قابل توجه پوشش ارتباطی جاده‌ای و روستایی در شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات مبنی بر فراهم آوردن زیرساخت مناسب برای دسترسی همگان به اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی، بیشترین حجم پروژه‌های اجرایی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در هفته دولت مربوط به پروژه‌های ارتباطی روستایی است.

کد خبر 5005955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha