۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۳

فرماندار شاهرود:

۲۵ پروژه در شاهرود کلنگ‌زنی می‌شود

۲۵ پروژه در شاهرود کلنگ‌زنی می‌شود

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه در ایام هفته دولت ۲۵ پروژه در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۱۴۸ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود به مناسبت هفته دولت و به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۲۵ پروژه در سطح شاهرود کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: ۱۴۸ میلیارد تومان مجموع اعتبارات این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهد افتتاح ۹۹ پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در سطح شهرستان شاهرود خواهیم بود، افزود: از این بین ۸۹ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه اقتصادی است.

فرماندار شاهرود با اشاره به اعتبارات مرتبط با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ۹۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود، بیان داشت: این طرح‌ها در صورت افتتاح می‌توانند اشتغال خوبی را در سطح شهر و روستاهای شهرستان شاهرود داشته باشد.

فخری در ادامه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: در جلسات مختلفی با حضور هیئت‌های مذهبی، فعالان مذهبی شهرستان شاهرود و روحانیان تمام مسائل مرتبط با بایدها و نبایدهای عزاداری در سطح شهرستان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مردم با هیئت‌های عزاداری و پروتکل‌های بهداشتی، ضمن تقدیر از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود، بیان کرد: یکی از مسائل مورد تاکید در زمینه ایام محرم، همکاری و همراهی مردم در استفاده مستمر از ماسک، دستکش، رعایت فاصله اجتماعی و… است.

فرماندار شاهرود در ادامه به موضوع هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌هایی که شهید رجایی داشت، مردم‌داری و ساده زیستی بود و همین امر سبب شد تا در ذهن مردم جای داشته باشد.

فخری خواستار توجه بیشتر مسئولان ادارات شاهرود به جذب اعتبارات شد و بیان کرد: پروژه‌های خوبی طی هفته دولت در شاهرود افتتاح می‌شود اما رؤسای ادارات شهرستان حتماً در زمینه جذب اعتبارات به خصوص در تعامل با ادارات کل مرکز استان بهتر عمل کنند.

کد خبر 5006217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha