۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

مدیر جهاد کشاورزی بهار:

۹ پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می‌شود

۹ پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می‌شود

همدان - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: ۹ پروژه جهاد کشاورزی شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

عبدالحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح ۹ پروژه با سرمایه گذاری افزون بر ۱۲۸ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۰ نفر در هفته دولت خبر داد.

وی افزود: این پروژه‌ها مربوط به آبیاری کم فشار، احیا و مرمت قنوات، پرورش ماهیان زینتی بسته بندی ادویه و سردخانه بالای صفر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به اثر گذاری افتتاح طرح‌های مذکور در شهرستان بهار گفت: افزایش راندمان آب کشاورزی مستلزم جلوگیری از هدر رفت آب در مخازن شامل قنوات و استخرهای کشاورزی و در مسیر انتقال آب به مزارع و باغات بوده و در همین راستا اجرای پروژه‌های احیا و مرمت قنوات و اجرای خط انتقال آب با لوله گام مؤثری در جهت بهبود راندمان مصرف آب کشاورزی روستاهای سطح شهرستان است.

اکبری عنوان کرد: با افتتاح این طرح‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ساکنین روستا در هنگام اجرای پروژه، برای افراد شاغل در بخش کشاورزی روستا نیز، تثبیت شغل انجام گرفته و از مهاجرت به سمت شهرها جلوگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: توجه به زیرساخت‌های بخش کشاورزی یکی از مهمترین فاکتورهای اقتصاد مقاومتی است که باعث رونق اقتصادی روستاها و افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی می‌شود.

کد خبر 5006685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha