۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵

در هفته دولت انجام شد

افتتاح ۱۴۱ پروژه در بجنورد با اعتبار ۲۸۴ میلیارد تومان

افتتاح ۱۴۱ پروژه در بجنورد با اعتبار ۲۸۴ میلیارد تومان

بجنورد- فرماندار بجنورد با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۲۸۴ میلیارد تومان در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عوض زاده ظهر امروز در نشست خبری که در محل فرمانداری بجنورد برگزار شد با اشاره به افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: در هفته دولت ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۲۸۴ میلیارد تومان در بجنورد افتتاح شد.

فرماندار بجنورد با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵۹ میلیارد تومانی دولت برای این پروژه‌ها گفت: بخش خصوصی نیز ۱۲۴ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه کرده است.

وی افزود: طرح فاضلاب شهر بجنورد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی می‌کنیم.

عوض زاده با تاکید بر پایین بودن سرانه فضای آموزشی به نسبت میانگین استان، بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان برای افزایش این سرانه در بجنود هزینه شده است.

فرماندار بجنورد در ادامه به اجرای طرح مطالعاتی برای انتخاب مکان جدید دفن گاه زباله‌های بجنورد اشاره داشت و تصریح کرد: دستگاه‌های تخصصی باید در این خصوص نظر دهند تا این مسئله با کمترین هزینه اجتماعی، زیست محیطی و مالی رفع شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان امام رضا بجنورد نیز گفت: باید عمارت مفخم به مقصد گردشگری تبدیل شود لذا از رسانه‌ها تقاضا داریم وارد فضای حاشیه‌ای بیمارستان نشوند.

عوض زاده در انتها بیان کرد: مردم دغدغه و نگرانی برای دسترسی به بیمارستان در آن منطقه نداشته باشند زیرا دولت این موضوع را تدبیر خواهد کرد.

کد خبر 5007434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha