۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

استعدادهای شنای استان کردستان در مسیر درست هدایت شوند

استعدادهای شنای استان کردستان در مسیر درست هدایت شوند

سنندج - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: باید استعدادهای موجود در استان کردستان را در مسیر درست هدایت و از پتانسیل‌های موجود بیشترین استفاده را کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضوانی صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کردستان اظهار کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب شده تا ورزشکاران ما از ورزش شنا دور شوند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایفی که اساس‌نامه هیأت‌های ورزشی برای رئیس هیأت تصویب کرده تعامل و همکاری اعضای هیأت شنا است.

رضوانی بیان کرد: می‌خواهیم صدای اتحاد و همکاری را در استان کردستان بشنویم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه فدراسیون هیچ دخالت و ورودی در انتخاب افراد ندارد، خاطرنشان کرد: همه چیز براساس نامه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: مسابقات آب‌های آزاد را هر سال در دریاچه زریبار داشته‌ایم و امیدواریم مسابقات آسیایی را در زریبار برگزار کنیم.

رضوانی یادآور شد: خوشبختانه با این شرایط سخت کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه توانستیم استخرهای خوبی را در استان کردستان افتتاح کنیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم شنای استان کردستان را در یک مسیر درست جلو ببریم.

به گفته رضوانی، باید استعدادهای موجود در استان کردستان را هدایت و از پتانسیل‌های موجود در این استان بیشترین استفاده را کرد.

رضوانی یادآور شد: اگر المپیک برگزار شود تمام تلاشمان را برای حضور در المپیک انجام می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر تمرینات تیم‌ها را شروع کنیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد: مشکل اصلی فدراسیون در حال حاضر مربیان و ورزشکارانی است که به دلیل شیوع کرونا از لحاظ معیشتی آسیب دیده‌اند.

وی افزود: در این ایام تعطیل کرونایی بیشترین آسیب را مربیان و ورزشکاران استان دیدند و امیدواریم بتوانیم شیرجه از ارتفاع را در استان کردستان برگزار کنیم.

کد خبر 5008020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha