۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

توسط ناحیه مقاومت بسیج؛

۳ تن برنج به هیئات مذهبی بجنورد برای توزیع بین نیازمندان ارائه شد

۳ تن برنج به هیئات مذهبی بجنورد برای توزیع بین نیازمندان ارائه شد

بجنورد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: بالغ‌بر ۳ تن برنج، ۶۰۰ لیتر روغن و ۶ هزار ماسک بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول محرم به هیئات مذهبی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی الهی راد پیش از ظهر امروز در حاشیه دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: در آستانه آغاز دهه دوم محرم، مرحله دوم رزمایش همدلی با توزیع هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند بجنورد آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ارزش هر بسته را ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: اقلامی همچون برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب و حبوبات در این بسته‌ها جای دارد.

وی افزود: این بسته‌های غذایی با همت خیرین، یکی از صنایع بزرگ استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آماده شده که بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

الهی راد در انتها از کمک‌رسانی به هیئات مذهبی طی دهه نخست محرم نیز خبر داد و گفت: در این کمک‌ها به هیئت‌های مذهبی بالغ‌بر ۳ تن برنج، ۶۰۰ لیتر روغن و ۶ هزار ماسک بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اعطا شد که این اقلام به‌صورت غذای نذری و همچنین بسته بهداشتی به عزاداران و نیازمندان داده شد.

کد خبر 5012365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha