۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۳۳

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

توسعه متوازن شهر همدان با جدیت دنبال می‌شود

توسعه متوازن شهر همدان با جدیت دنبال می‌شود

همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان بابیان اینکه شورای شهر همدان به دنبال توسعه متوازن شهر است، گفت: محرومیت‌زدایی در صدر اقدامات این مجموعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان شامگاه سه‌شنبه در صحن شورای شهر همدان که با حضور رئیس کل دادگستری استان همدان برگزار شد؛ با اشاره به اقدامات مثبت دادگستری همدان طی ماه‌های اخیر اظهار کرد: کاهش ورودی پرونده‌ها با اقدامات کمیته مصلحین از جمله اقدامات بوده که در پی فعالیت این کمیته بسیاری از پرونده‌های قضائی منجر به صلح شدند.

وی افزود: همچنین با تشکیل جلسات صلح و سازش ۱۰ پرونده قتل عمد نیز در همدان منجر به صلح شده است.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به تکلیف پرونده‌ها گفت: تعداد پرونده‌های معوقه قضائی در همدان قابل توجه بود که در این ایام تکلیف ۵۸ درصد پرونده‌های معوقه مشخص شده و همین موضوع باعث رضایت‌مندی شهروندان از قوه قضائیه شده است.

گردان عنوان کرد: افزایش آمار عفو زندانیان نیز از دیگر اقدامات خوبی بوده که باعث رضایت‌مندی از نظام شده است.

وی با بیان اینکه از نیروهای انقلابی و جوان در دادگستری‌های استان همدان استفاده شده است، بیان کرد: تغییر هشت رئیس دادگستری و چهار رئیس دادگاه همگام با بیانات رهبری در گام دوم انقلاب و افزایش تعداد دادگاه‌های تجدید نظر از ۱۱ دادگاه به ۱۷ دادگاه نیز از دیگر اقدامات خوبی بوده که طی یکسال گذشته در استان همدان دیده‌ایم.

رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: حبس‌زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نام‌گذاری ساختمان‌های دادگستری به نام شهیدان شاخص نشان از روحیه انقلابی و جهادی در دادگستری استان همدان دارد.

گردان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همدان به دنبال توسعه متوازن شهر است، گفت: محرومیت زدایی و توسعه متوازن شهر از اقدامات مهم شورای پنجم بوده و در هفته اخیر نیز امام جمعه همدان در مراسمی رضایت خود از مدیریت شهری و شورای شهر همدان را به دلیل نگاه به تمام مناطق شهر اعلام کردند.

وی افزود: آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها، پیاده‌روسازی، ایجاد پارک‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در کنار معبرگشایی‌ها رضایت شهروندان را از مدیریت شهری و شورای شهر همدان دربرداشته است و در این ایام ۸۹ درصد مصوبات ما تصویب شده و هیچ پرونده‌ای را نیز به شورای حل اختلاف نفرستاده‌ایم.

کد خبر 5013628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha