۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷

نماینده دشتی و تنگستان:

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتی و تنگستان تقویت شود

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتی و تنگستان تقویت شود

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتی و تنگستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی ظهر چهارشنبه در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان‌های دشتی و تنگستان باید با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی با تقدیر از تلاش‌های متولیان حوزه سلامت استان بوشهر در ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی درمانی افزود: برای ارتقا زیرساخت‌های خدمات بهداشتی درمانی با برخی از وزرا رایزنی‌هایی انجام‌شده که به‌محض نهایی شدن و تأیید آن‌ها نیمی از مشکلات پروژه‌های در حال اجرا در دو شهرستان دشتی و تنگستان برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش و انگیزه خود برای کمک به رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان‌های دشتی و تنگستان افزود: آماده همکاری همه‌جانبه برای ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی درمانی و اصلاح قوانین و مقررات برای رفع مشکلات بین بخشی حوزه سلامت در استان هستیم.

کرمی تصریح کرد: برای رفع مشکلات در تأمین نیروی انسانی و تجهیزات زیرساختی و تأمین اقلام دارویی موردنیاز حوزه سلامت، دست یاری به متولیان سلامت می‌دهیم.

وی با اشاره به تقدیر مردم دشتی و تنگستان از خدمات متولیان سلامت استان در این دو شهرستان ادامه داد: توزیع متخصص‌ها در شهرستان‌های دشتی و تنگستان با توجه به بیماری‌های شایع می‌تواند گام مهمی برای افزایش رضایتمندی مردم به‌ویژه قشر صیاد، کشاورز و کارگر در این شهرستان‌ها باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه کادر بهداشت و درمان با ویروس کرونا نشان داد که برای حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم چه رشادت‌هایی صورت می‌گیرد.

کد خبر 5014256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha