۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۵۵

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری قزوین:

مدارس قزوین تا رسیدن به وضعیت زرد بازگشایی نمی‌شود

مدارس قزوین تا رسیدن به وضعیت زرد بازگشایی نمی‌شود

قزوین- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مدارس قزوین تا رسیدن به وضعیت زرد و سفید به هیچ عنوان بازگشایی نمی‌شود.

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازگشایی و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی ما وابسته به وضعیت رنگ بندی و میزان شیوع بیماری است و آنچه که قطعی ایست این که در وضعیت قرمز و زرد به هیچ عنوان مدرسه حضوری نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: در وضعیت قرمز و نارنجی مدرسه حضوری نداریم ولی در مدارس زرد با ۱۰ الی ۱۵ درصد ظرفیت امکان بازگشایی مدارس فراهم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در حل حاضر قزوین و تاکستان در وضعیت قرمز، بوئین زهرا و البرز در وضعیت نارنجی و آبیک و آوج در وضعیت زرد قرار دارد.

حبیبی بیان کرد: اگر چه مسئله آموزش بسیار حساس و حیاتی است و قطعاً قبول داریم که در آموزش مجازی کیفیت آموزش قدری افت پیدا می‌کند اما تا زمان اطمینان از سلامت دانشجویان، دانش آموزان و کادر آموزش نمی‌توانیم تصمیم قطعی در خصوص بازگشایی مدارس داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های امروز ما برنامه ریزی مدیران در حوزه آموزش و پرورش و زیرساخت‌های اینترنت است.

معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در برخی از روستاهای مناطق محروم که جمعیت دانش آموزان بسیار کم است شاید با هماهنگی‌های لازم بتوانیم زیرساخت‌هایی برای بازگشایی مدارس در این در نظر بگیریم.

کد خبر 5014278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha