۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۵

معاون سیاسی استاندار سمنان:

۹۱ درصد نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

۹۱ درصد نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه ۹۱ درصد نقاط روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: گازرسانی به جنوب دامغان می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد نقاط شهری استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند، ابراز داشت: این آمار برای نقاط روستایی استان بالغ‌بر ۹۱ درصد گزارش می‌شود.

وی بابیان اینکه بهره‌مندی تمامی روستاهای استان سمنان از نعمت گاز به‌طور ویژه باید پیگیری شود، افزود: اگرچه تاکنون نیز اقدامات خوبی برای گازرسانی به روستاها انجام شد اما انتظار می‌رود در مابقی نقاط نیز کار پیگیری و به اتمام برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه گازرسانی به جنوب دامغان و روستاهای دامنه رشته‌کوه البرز در استان از مطالبه‌های مردمی می‌بایست در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تأمین اعتبارات لازم و عزم شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به این مناطق اقدام شود.

خجسته پور بابیان اینکه تعدادی از روستاهای صعب‌العبور استان سمنان گاز طبیعی ندارند، در ادامه تصریح کرد: رفع این موضوع از شرکت گاز می‌بایست در دستور کار واقع شود تا شاهد رشد و پیشرفت استان سمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از زحمات علیرضا شریفی نژاد مدیرکل سابق شرکت گاز استان سمنان تقدیر و اعوانی نیز به‌عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.

کد خبر 5014307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha