۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰

دبیر اجرایی جشنواره شهید رجایی استان فارس اعلام کرد:

معرفی ۱۰ دستگاه برتر استان فارس

معرفی ۱۰ دستگاه برتر استان فارس

شیراز- دبیر اجرایی جشنواره شهید رجایی استان فارس گفت: ۵ دستگاه در ۵ گروه متفاوت به عنوان دستگاه‌های ممتاز به عنوان دستگاه برتر در حوزه خدمات رسانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوروزی صبح پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی بیان کرد: علاوه بر ۵ دستگاه ممتاز دو دستگاه دیگر نیز به علت دارا بودن بیشترین پیشرفت نسبت به سال گذشته انتخاب شده است و از ۳ دستگاه نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: یکی از معیارهای عمومی در شناخت دستگاه‌های برتر استان اختصاص یافتن اختیارات به دستگاه‌های تابعه در شهرستان‌ها خواهد بود این در حالی ا ست که پیاده سازی نظام یک پارچه سازی مدیریت و اصلاح ساختار اداری نیز از جمله شاخص‌هایی است که مورد ارزیابی قرار گرفته است.

نوروزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: یکی دیگر از شاخص‌های شناسایی دستگاه‌های برتر پیاده سازی دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی است و در کنار این موضوع نحوه اجرایی شدن میز خدمت و زیر ساخت‌های دولت الکترونیک نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او در بررسی شاخص‌های عمومی نیز تصریح کرد: توجه به اصول تربیت سرمایه انسانی و تربیت نیروهای انسانی کارآمد، شایسته سالاری در انتصاب مدیران، ارزشیابی دوره‌های آموزشی برای مدیران و بهبود فضای کسب و کار از جمله شاخص‌های عمومی است.

نوروزی متذکر شد: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته از این طریق نسبت به شناسایی دستگاه‌های برتر شناسایی می‌شوند.

کد خبر 5014694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha