۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳

بخشدار مرکزی دهاقان خبر داد:

بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی دهاقان

بهره‌برداری از  ۶ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی دهاقان

دهاقان - بخشدار مرکزی دهاقان از افتتاح و بهره برداری ۶ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی دهاقان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ رستگار در گفت و گو با خبرنگار مهر از افتتاح و بهره برداری ۶ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی دهاقان خبر داد و اظهار داشت: بهسازی و کانیو گذاری و آسفالت خیابان شهید غلامرضا رنجبران روستای «پوده» به طول ۴۲۰ متر با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان و بهسازی و کانیو گذاری و هدایت آب‌های سطحی و آسفالت خیابان شهید اکبر حقیقی پوده به طول ۳۸۰ متر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان انجام شد.

وی افزود: بهسازی و کانیو گذاری و آسفالت کوچه عمار یاسر روستای دزج به طول ۴۵۰ متر با اعتبار هزینه شده ۲۷۵ میلیون تومان انجام شد.

بخشدار مرکزی دهاقان بیان داشت: روکش کامل خیابان امام حسین روستای «قمبوان» به طول ۷۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۴۵ میلیون تومان انجام و به بهره برداری رسید.

رستگار همچنین از بهسازی و آسفالت برداری و زیر سازی و آسفالت ریزی با حجم ۹۵۰۰ متر و اصلاح جدول گذاری و کانیو گذاری به طول ۱۱۰۰ متر خیابان بسیج و آیت اله هاشمی روستای قمیشلو خبر داد و گفت برای انجام این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات بنیاد مسکن شهرستان هزینه شده است.

وی از اجرای بلوک فرش رفوژ بلوار اصلی روستای «همگین» با حجم یک هزار متر مربع با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: همچنین اجرای کانال دفع آب‌های سطحی به طول ۳۰۰ متر و روکش آسفالت خیابان اصلی روستای «لاریچه» با حجم پروژه‌ی ۵۰۰۰ متر مربع که با اعتبار هزینه شده ۱۶۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و ۲۲۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن افتتاح و به بهره برداری رسید.
 

کد خبر 5015648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha