۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴

معاون وزیر راه و شهرسازی:

طرح ملی بهبود کیفیت آسفالت جاده‌ای تا ۲ سال آینده ادامه دارد

طرح ملی بهبود کیفیت آسفالت جاده‌ای تا ۲ سال آینده ادامه دارد

اصفهان - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح ملی بهبود کیفیت آسفالت محورهای کشور تا دو سال آینده ادامه دارد و تاکنون دستاوردهای خوبی را داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالهاشم حسن‌نیا بعدازظهر شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح راهداری استان اصفهان با بیان اینکه این طرح از اردیبهشت ماه آغاز شده است، اظهار داشت: اجرای این طرح به مدت دو سال پیش‌بینی شده و به منظور بهبود کیفیت روکش آسفالت راه‌های کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای افزایش ارتقای سطح کیفی تردد، ترافیک و ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و برای رفاه حال رانندگان جاده‌ای در حال اجراست، تصریح کرد: با اجرای نهضت سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت، وضعیت راه‌های شریانی کشور ترمیم و بهبود پیدا می‌کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت: تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت و حراست از سرمایه گذاری‌های کلان کشور از جمله مزایا و دستاوردهای اجرای این طرح ملی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و طرح‌های خوبی برای لکه‌گیری و بهبود و افزایش کیفیت روکش آسفالت راه‌های کشور به ویژه بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی تعریف شده و در حال اجراست.

کد خبر 5016276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha