۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۳

رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:

دستگیری ۴ باند سرقت دوچرخه در استان همدان

دستگیری ۴ باند سرقت دوچرخه در استان همدان

همدان - رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری اعضای ۴ باند سرقت دوچرخه و کشف ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه در این استان خبر داد.

سرهنگ علی اسد بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در پی افزایش سرقت دوچرخه در شهر همدان و نارضایتی شهروندان از این موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ ویژه ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت تشکیل و پس از ارسال کلیه پرونده‌های سرقت دوچرخه از کلانتری‌های تابعه به پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی و در بررسی و بازدید از محل‌های سرقت، تصاویر سارقان به دست آمد و در اختیار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت‌های بی وقفه ۴ باند از سارقان شناسایی و ۱۱ سارق و ۱۷ خریدار اموال مسروقه در این خصوص دستگیر و ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه با دستگیری این سارقان شاهد کاهش محسوس وقوع این گونه سرقت‌ها در سطح شهر هستیم، گفت: با توجه به سرقت و فروش آسان دوچرخه، قفل کردن آن در پارکینگ آپارتمان‌ها الزامی و عقلانی است.

کد خبر 5016321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha