۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

شورای آموزش و پرورش اصفهان برای تامین ماسک دانش آموزان اقدام کند

شورای آموزش و پرورش اصفهان برای تامین ماسک دانش آموزان اقدام کند

اصفهان-نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از تصمیمات در سطح ملی لازم است شورای آموزش و پرورش استان اصفهان برای تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده دانش آموزان چاره اندیشی کند.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بودجه‌های اختصاصی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس و تأمین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده و اعطای ماسک برای دانش آموزان و معلمان کافی نیست، اظهار داشت: لازم است وزارت آموزش و پرورش برای رفع این مشکل چاره اندیشی اساسی کند.

وی افزود: چنانچه اگر هزاران نفر در سطح استان اصفهان به صورت روزانه در کلاس‌های درس حاضر شوند طبیعی است حجم استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با تاکید بر چاره اندیشی در تأمین مواد ضدعفونی کننده و ماسک مدارس در سطح ملی گفت: لازم است در سطح استانی و شهرستانی هم برای رفع این مشکل تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی با اشاره به عدم تأمین ماسک روزانه توسط اقشار کم درآمد تصریح کرد: هرگونه بی تفاوتی و بی دقتی و تصمیم‌های دیرهنگام می‌تواند زمینه ساز موج‌های دیگر کرونا در بین دانش آموزان شود.

مقتدایی شورای دانش آموزی استان اصفهان را با بهره گیری از توان درون استان برای رفع مشکل کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مدارس دعوت کرد و گفت: چنانچه تدابیر لازم اندیشیده نشود فاجعه بار خواهد بود و تا زمانی که در سطح ملی این نقیصه مرتفع نشود باید درون استان چاره اندیشی شود چراکه دانش آموزان و معلمان نیازمند ملزومات بهداشتی در خصوص موضوع کرونا هستند.

کد خبر 5019259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معلم IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      0 0
      از فردا یک کامییون ماسک و ژل ضد عفونی حتما برا بچه ها میارند