۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۳

لیگ برتر والیبال مردان ایران؛

شهرآورد والیبال ارومیه/شهرداری و آذرباتری به مصاف هم می‌روند

شهرآورد والیبال ارومیه/شهرداری و آذرباتری به مصاف هم می‌روند

ارومیه - در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، دو تیم شهرداری ارومیه و آذرباتری در دیداری که تحت عنوان شهرآورد و دربی والیبال ارومیه لقب گرفته است به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم ارومیه‌ای شهرداری و آذرباتری امروز از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور به مصاف همدیگر می‌روند، تاکنون شاگردان پیمان اکبری و ساسان خدا پرست تاکنون یک بازی رودررو در سوابق خود دارند که آن دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع شاگردان اکبری در تیم شهرداری ارومیه رقم خورد.

تیم شهرداری ارومیه که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شمار می‌رود، روز گذشته تغییری در لیست نفرات خود داشته و با جذب مرتضی شریفی معروف به صاعقه والیبال ایران و کنار گذاشته شدن آرش کشاورزی بر قدرت پست دریافت قدرتی خود افزوده و خود را بیش از پیش مهیای حضور در مسابقات کرده است و در سوی دیگر میدان تیم جوان آذرباتری با هدایت ساسان خداپرست به دنبال شگفتی سازی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال است.

در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این دیدار بدون حضور هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی والیبال ارومیه برگزار خواهد شد.

هواداران و والیبال دوستان می‌توانند این دیدار را از شبکه استانی آذربایجان غربی این دیدار را به صورت زنده تماشا کنند.

داور اول این دیدار: مرتضی اکرمی، داور دوم: محمدرضا آقایی، ناظر فنی: بهرام سلیمانی و ناظر داوری: علی یاوری است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال و حضور تیم‌های ارومیه در این دوره از رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده را به صورت کاملاً جدی در تیم‌های شهرداری اجرا و تا امروز دو بار تست pcr اخذ که جواب همه تست‌ها منفی بود.

پیمان رضایی با اشاره به اینکه هواداران سرمایه اصلی والیبالمان هستند و امسال با توجه به شرایط وجود بیماری کرونا و اعلام پروتکل‌های بهداشتی تا اطلاع ثانوی هواداران در سالن حضور نخواهند داشت ادامه داد: با پیگیری‌های این باشگاه تمام مسابقات باشگاه شهرداری ارومیه از طریق شبکه استانی و شبکه ورزش پخش زنده خواهد شد تا هواداران بتوانند شاهد تماشای بازی‌های تیم خودشان باشند.

وی گفت: از همه عوامل و ارگان‌هایی که برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات در این شرایط کمک می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم نماینده‌ای شایسته در لیگ برتر برای شهر عشاق والیبال باشیم.

کد خبر 5019301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha