۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

دبیر ستاد انتخابات گلستان:

۳۶۶۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت دارند

۳۶۶۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت دارند

گرگان- دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: سه هزار و ۶۶۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ملک حسینی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا (جمعه ۲۱ شهریور) با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با هشت استان دیگر در گلستان برگزار می شود.

وی افزود: در اسفندماه سال گذشته، انتخابات بی‌حاشیه را برگزار کرده و ۵۷ درصد از افراد واجد شرایط در استان در آن مشارکت داشتند.

ملک حسینی با اشاره به شیوع کرونا گفت: دستورالعمل های خاص تبلیغاتی ابلاغ شده و جلسات متعددی را در این زمینه در استان برگزار کردیم که طبق آن دو نامزد حق بازگشایی ستاد را نداشته و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ها و صدا و سیما انجام شد.

وی از تشکیل پرونده چند تخلف انتخاباتی خبر داد و گفت: پوسترهای تبلیغاتی که خارج از فضاهای مجاز نصب شده بود توسط کمیته امحا، جمع آوری و پرونده تشکیل شده است.

ملک حسینی تأکید کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و در راستای اجرای پروتکل ها صندلی ها با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری تعبیه شده است و تأکید شده که از مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و خودکار شخصی استفاده شود.

وی ادامه داد: ۲۴۴ شعبه اخذ رای در استان وجود دارد که در آن یک ناظر بهداشتی هم مستقر است و از این تعداد شعبه ۲۳۰ ثابت و ۱۴ شعبه سیار و ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۲۳ شعبه روستایی است.

ملک حسینی بیان کرد: در در مرحله اول ۱۹۳ هزار و ۷۱۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در مرحله دوم این عدد به ۱۹۸ هزار و ۷۱۲ نفر رسیده است و در مرحله قبل در شهرستان های غرب استان ( کردکوی، بندترکمن، بندرگز و گمیشان) ۶۱ درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

طبق گفته وی سه هزار و ۶۶۰ نفر از عوامل اجرایی انتخابات گلستان را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 5020552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha