۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۲

امروز در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه؛

ابعاد و زوایای پنهان سند ۲۰۳۰ بررسی می‌شود

ابعاد و زوایای پنهان سند ۲۰۳۰ بررسی می‌شود

کنفرانس مطبوعاتی همایش علمی چالش‌های سند۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش تا ساعتی دیگر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفرانس مطبوعاتی همایش علمی «چالش های سند۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش» در پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره سند ۲۰۳۰ در جمع مدیران وزارت آموزش و پرورش و دغدغه ایشان پیرامون این‌موضوع، پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قالب این‌نشست و دور از فضای سیاسی به تحلیل انتقادی سند ۲۰۳۰ در قالب همایشی با حضور صاحبنظران می‌پردازد.

در این نشست خبری که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز شنبه ۲۲ شهریور در سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه در تهران برگزار می‌شود، حجت الاسلام علی ذوعلم دبیر علمی همایش مذکور، به پرسش‌های اصحاب رسانه درباره ابعاد و زوایای پنهان سند ۲۰۳۰ پاسخ خواهد گفت.

همایش علمی «چالش های سند۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش» توسط پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه، با سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و دبیر علمی همایش، حسین رمضانی رئیس مرکز مطالعات پیشرفت و تمدن و محمود مهام عضو هیات علمی پژوهشگاه برگزار می‌شود.

همچنین در این همایش از دو کتاب مهم در زمینه سند ۲۰۳۰ رونمایی می‌شود.

کد خبر 5021556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha