۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز:

۲ دستگاه خودروی سرقتی در اهواز کشف شد

۲ دستگاه خودروی سرقتی در اهواز کشف شد

اهواز- فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از کشف دو دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز پرسنل گشت کلانتری ۱۴ به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای مظنون شده و پس از استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی است.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی به طور سریع وارد عمل شده و ضمن توقف خودرو راننده به هویت معلوم دستگیر و به کلانتری ۱۴ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی از منزل متهم واقع در خیابان ۲۵ کیان آباد بازرسی و یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ دالوند عنوان کرد: در منزل سارق اقلامی از قبیل چهار دستگاه جارو برقی صنعتی، پنج عدد موتور کولر خودرو، پنج دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه موتور کولر کامل، یک دستگاه پمپ آب، دو دستگاه مته برقی و سایر وسایل سرقتی کشف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سارق به انجام ۱۶ فقره سرقت متعدد اعتراف کرد، یادآور شد: پرونده در حال رسیدگی و پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود.

کد خبر 5023554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامرضا اسلامی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      0 0
      سال 92 پژو slx به شماره 81م239 ایران 15 بنده در اصفهان به سرقت رفت . امروز 12 فروردین پیغام آمد که ماشین در اهواز مدرس غربی جریمه شده است . به کسی که اطلاعاتش باعث پیدا شدن ماشین شود مبلغ 20 میلیون هدیه داده خواهد شد . 09030584699