۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۳

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد:

برخورد قانونی با تورهای گردشگری غیرمجاز در لرستان

برخورد قانونی با تورهای گردشگری غیرمجاز در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: براساس دستورالعمل ستاد کرونا در شرایط کنونی، با اجرای تورهای غیرمجاز در تمام مناطق گردشگری استان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امین قاسمی امروز دوشنبه در سخنانی گفت: پیرو گزارش واصله در خصوص برگزاری تورهای غیر مجاز در سطح استان تیمی از پرسنل این اداره کل جهت تحقیقات در خصوص صحت و سقم موضوع و محل برگزاری تورها تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در یک اقدام به موقع پرسنل یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی شهرستان دورود با اطلاعات به دست آمده توسط تیم تحقیقاتی از محل برگزاری تور، با هماهنگی و حضور به موقع در وعده‌گاه تجمعی تورهای گردشگری از برگزاری یک تور غیر مجاز به مقصد منطقه گردشگری «دره نی‌گاه اشترانکوه» ممانعت و جلوگیری به عمل آوردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تاکید کرد: با توجه به تخلف محرز و همچنین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در شرایط کنونی، با اجرای تورهای غیرمجاز در تمام مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های استان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

قاسمی یادآور شد: از تمام گردشگران درخواست داریم جهت حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند و چنانچه اطلاعاتی از نحوه برگزاری این تورها و محل تجمع آنها در اختیار دارند، مراتب را به میراث فرهنگی استان اطلاع دهند.

کد خبر 5023744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha