۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۴۰۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان انجام شده است

۴۰۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان انجام شده است

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: تاکنون بیش از چهار هزار بازرسی ازواحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان انجام شده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیش از هزار و۳۵۰ نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان دچار بیماری کرونا شدند، اظهار کرد: کارگرانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند بهبود یافته و حال مساعدی دارند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان، افزود: مورد فوتی بیماری کرونا در کارگران استان زنجان گزارش نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان را به خود اختصاص دادند و بزرگترین واحدهای تولیدی و صنعتی هم در این شهرستان‌ها مستقر هستند.

یوسفی تاکید کرد: نظارت‌ها در زمینه رعایت اصول بهداشتی همچنان ادامه دارد و واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان همکاری خوبی را در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دارند.

وی گفت: در تمام واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان زنجان ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در اختیار کارگران قرار می‌گیرد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان، افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از چهار هزار بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان انجام شده است.

یوسفی ابراز داشت: در راستای قطع این بیماری منحوس بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان تشدید شده است.

کد خبر 5024197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha