۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۳

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت‌های آزاده را فراهم کرده است

انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت‌های آزاده را فراهم کرده است

قزوین- جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت‌های آزاده را فراهم کرده، از اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: باید دستاوردها و ویژگی‌های دفاع مقدس که خود یک دانشگاه بود بدون تحریف و حتی اغراق برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه شعار این هفته «ما قوی هستیم» است، افزود: نباید اجازه داد دفاع مقدس این ملت در برابر نظام سلطه به فراموشی سپرده شود.

برزگر ادامه داد: دشمن از همان ابتدا به دنبال بحران سازی در کشور و نبرد با انقلاب اسلامی بود و این نکته و دلایل آن باید به خوبی برای مردم تبیین و بازگو شود.

وی تصریح کرد: ایجاد نا امنی در درون از طریق راه‌اندازی غائله‌هایی همچون کردستان و آذربایجان غربی و ترکمن تنها بخشی از استراتژی دشمن برای نا امن سازی در کشور بود.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: شاید دشمن در ابتدا به بهانه قرار داد ۱۹۷۵ به این کشور حمله کرد اما در پشت صحنه اهداف دیگری که بخش عمده‌ای از آن دارای ماهیت اعتقادی بود دنبال می‌شد.

وی بیان کرد: دشمن از ابتدا به ماهیت انقلاب اسلامی و جایگاه او در بین ملت‌های آزاده پی برده بود و بر همین اساس به خوبی متوجه شده بود که با شکل‌گیری انقلاب، توازن نظام سلطه در منطقه به هم خواهد ریخت و باید از ابتدا فکری برای آن کرد.

برزگر عنوان کرد: برآورد دشمن این بود که به واسطه نوپا بودن انقلاب و مشکلات درونی، کشور در شرایط بدی قرار دارد و می‌تواند خیلی راحت به اهداف خود دست پیدا کند.

وی گفت: دشمن در محاسبات خود از مؤلفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی یعنی امام (ره)، روحیه شهادت طلبی و شجاعت و وحدت مردم غافل بود و همین امر زمینه شکست او را رقم زد.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز نیز همین مؤلفه‌ها وجود دارد و دشمن نباید آن را فراموش کند، بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان ویژگی‌های ایستادگی ملت و شاخصه‌های آن است.

وی عنوان کرد: اعتقاد به تفکر بسیجی‌، تحول در صنعت دفاعی، ایجاد اعتماد به نفس، رسوایی لیبرال‌ها و روشنفکران، اثبات کارآمدی تفکر بسیجی و حزب الهی و توانمندی جمهوری اسلامی مهمترین ویژگی، دستاورد و شاخصه دفاع مقدس است.

برزگر عنوان کرد: دفاع مقدس در عرصه بین‌المللی نیز به نظام سلطه اثبات کرد که انقلاب اسلامی یک نظام سیاسی صرف نیست بلکه این نظام با تکیه بر مؤلفه‌های نرم افزاری خود توانسته امنیت خود تضمین و ملت‌های مقاوم را بیدار کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان قزوین اجرایی می‌شود، تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها با در نظر گرفتن شرایط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، جلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از ایثارگران و جهادگران، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عطرافشانی گلزار شهدا و فضاسازی سطح شهر و معابر عمومی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته عملیاتی می‌شود.

کد خبر 5025703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha