۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰

ضمن تجلیل از ۱۵ هزار رزمنده خراسان شمالی مطرح شد

دانش‌نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان تکمیل می‌شود

دانش‌نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان تکمیل می‌شود

بجنورد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: دانش‌نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان این حوزه تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: راهی ۴۰ ساله را تاکنون طی کرده‌ایم که این امر نشان از فرماندهی واحد رهبری در این مسیر است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تلاش حضور جوانان و نوجوانان برای حضور در جبهه‌ها گفت: دفاع مقدس انقلابی در دل انقلاب ما بود که باعث شد تا انقلاب اسلامی ما ماندگار شود و اگر نبود نتیجه خواب‌های دشمنان برای کشور ما طور دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: جوانان جان‌برکف در نسل حاضر نیز خروجی دانشگاه ولایت‌فقیه هستند و صدور انقلاب به جهانیان نیز با دفاع مقدس محقق شد.

تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در خراسان شمالی

محمد نجاتی نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان پیغام فتح برای ملت ارزشمند است و برای حفظ آن باید بکوشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ادامه داد: خراسان شمالی بیش از ۳ هزار شهید ازجمله ۶۵ فرمانده و امیر و در مجموع ۳۵ هزار رزمنده دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده که این امر یک نشان افتخار برای استان است.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مقاومت در نسل جوان تصریح کرد: بهترین منبع برای ابراز این فرهنگ در دفاع مقدس پیشکسوتان دفاع مقدس هستند و با تکمیل دانشنامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک این قشر از جامعه می‌توان بخشی از این رسالت را اجرایی کرد.

کد خبر 5029231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha