۲۶ خرداد ۱۳۸۶، ۱۹:۰۶

رادیو ایران همراه بانوی آفتاب می‌شود

رادیو ایران به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه‌هایی چون "بانوی آفتاب"، "بانوی آئینه" و "ساده مثل صبح" را پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه "ساده مثل صبح" از گروه ایران و جامعه رادیو ایران از ساعت 6:30 تا هشت صبح از این شبکه روی آنتن می‌رود. این برنامه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به ویژگی های اخلاقی آن حضرت می‌پردازد و با جعفر ابراهیمی که درباره این بانوی بزرگوار شعر سروده، ارتباط تلفنی برقرار می‌کند. مهرآسا معصومعلی سردبیر و تهیه کننده برنامه است.

ویژه برنامه "بانوی آئینه ما" از گروه ایران و اندیشه رادیو ایران از ساعت 9 تا 11 پخش می‌شود. کتابشناسی حضرت فاطمه (س)، ارتباط تلفنی با نویسندگانی که درباره حضرت زهرا (س) کتاب نوشته‌اند، بررسی جایگاه آن حضرت در منابع اهل سنت، بررسی فاطمه در آئینه کلام معصومین و شعر وادب فارسی از بخش های مختلف برنامه است. سلمان طاهری سردبیر، محمد طارمی تهیه‌کننده و احمدرضا صدر گزارشگر برنامه هستند.

گروه ایران و فرهنگ رادیو ایران با ویژه برنامه "بانوی آفتاب" از ساعت 15:30 به مدت یک ساعت به شناخت فصول زندگی حضرت فاطمه در دفاع از اسلام در رسالت پدر، دفاع از ولایت و دفاع از ادامه حیات اسلام می‌پردازد. حسین فاطمیان سردبیر و تهیه کننده این برنامه است.

برنامه "گلبانگ" ویِژه شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت 15 به مدت نیم ساعت ترانه‌هایی در شهادت دخت یگانه پیامبر اکرم (ص) پخش می‌کند. برنامه "شب و موسیقی" هم ویژه شهادت از ساعت 23 تا 24 دوشنبه 28 خرداد از این شبکه پخش می‌شود.

برنامه "با هم در کنار خانواده" کاری از گروه ایران و خانواده از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 به مدت نیم ساعت از رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه فردا 27 خرداد به بررسی نقش زن در خانواده می‌پردازد و فریبا فاضل سردبیر و تهیه کننده آن است.

کد خبر 503125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha