۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شد

کمک مومنانه موکب شهدای مس «مجتمع مس سرچشمه»

کمک مومنانه موکب شهدای مس «مجتمع مس سرچشمه»

رفسنجان - به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و موکب شهدای مس مراسم میثاق با آرمانهای شهدا در جوار مزار سردار دل‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مس مراسم میثاق با آرمانهای شهدا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و موکب شهدای در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر دشتی در این مراسم با بیان اینکه هر انقلابی برای اینکه به پیروزی برسد و استمرار داشته باشد و به اهداف خود دست پیدا کند محتاج سه ویژگی است؛ افزود: اولین ویژگی برای شکل گیری انقلاب، پذیرنده بودن مردم است.

وی تصریح کرد: شهدا دومین ویژگی مورد نیاز انقلاب را که پیمان ایستادگی و رزمندگی است‌، بستند و گفتند ما انقلاب را می‌خواهیم.

وی بیان کرد: دوّمین صفتی که برای هر انقلابی نیاز است خلق و خوی حاج قاسم است؛ خلق رزمندگی و جهاد است و دشمن این را فهمیده و مردم ایران را درگیر معیشت کرده است.

این مبلغ تاکید کرد: نگذارید حاج قاسم‌ها از ذهن بچه‌های ما برود که اگر برود مرزهای ما به راحتی به روی دشمن باز می شود‌؛ اگر انقلاب ما تا به امروز مانده است به خاطر ویژگی رزمندگی است.

وی سومین ویژگی تأثیرگذار در انقلاب را ادامه دهندگی راه شهدا دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی برای جان تک تک مردم ایران (حجابی و بی حجاب، حزب الهی و غیر حزب الهی و …) تا پای جان ایستاد، اینها برای این است که ما عزت خود را لکه دار نکنیم‌.

مسئول موکب شهدای صنعت مس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موکب شهدای مس به‌طور رسمی از عید غدیر راه‌اندازی شد و در یک حرکت نمادین با خودروهای سبک و سنگین شرکت مس مانوری در سطح شهر رفسنجان و سرچشمه برگزار کرد.

علیرضا توحیدی‌پور افزود: دهم شهریورماه امسال در بحث کرونا تعداد یک هزار عدد کارت هدیه ۵۰۰ هزارتومانی بین افرادی که به هیچیک از نهادهای حمایتی و خیریه‌ها وصل نبودند، توزیع کردیم.

وی دومین برنامه موکب را میثاق با آرمان‌های شهدا عنوان کرد و افزود: توسط موکب روز پنجشنبه گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ عدد آب معدنی و ۳ هزار و ۵۰۰ بسته کیک و روز جمعه نیز ۴ هزار و ۵۰۰ آب معدنی و ۴ هزار بسته کیک در بین حاضران در مراسم توزیع شده است.

توحیدی‌پور اظهار کرد: حرکت بعدی موکب با توزیع ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمندی که شناسایی شدند، خواهد بود.

کد خبر 5035796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha