۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸

معاون شهردار همدان خبر داد:

تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان

تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان

همدان - معاون خدمات شهری شهرداری همدان از تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان خبر داد و گفت: این طرح به زودی به ثمر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید علی‌ضمیر ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از آغاز تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری خبر داد و گفت: این طرح به زودی به ثمر خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه به زودی کاشت‌های انبوه در سطح شهر را آغاز خواهیم کرد؛ اظهار کرد: با حمایت و تأکیدات اعضای شورا و شهردار، مشکلات قراردادهای نیروهای فضای سبز هم رفع شد.

علی‌ضمیر همچنین گفت: به دنبال آن هستیم تا مدیریت آرامستان‌ها بر اساس تعامل و مذاکره، مجدد به شهرداری همدان تحویل داده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به مدیریت موفق اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری، گفت: در حال حاضر عملکرد این مجموعه در حوزه سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مدیریت انبار قابل توجه بوده و در حوزه پلیس ساختمان و سد معبر رضایت‌مندی قوه قضائیه و سایر ارگان‌ها را به دست آورده است.

علی‌ضمیر مدیر اداره مدیریت بحران شهرداری همدان را از مدیران موفق کشور برشمرد و افزود: برای نخستین‌بار موفق به کسب عنوان برتر تاب‌آوری استان همدان شدیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات در حوزه مدیریت خدمات شهری، گفت: با همت و تلاش این مجموعه اثربخش، شاهد انسجام بیش از پیش مناطق ۴ گانه شهرداری و ارائه خدمات بهتر در این حوزه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ضمن تأکید بر تکیه به تجارب رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهره‌گیری از آن، خطاب به کامران گردان گفت: اطمینان داشته باشید در تمام بخش‌های خدمات شهری همراه با به‌کارگیری تمام توان و قوت نسبت به ارائه خدمات مناسب و رفع دغدغه شهروندان، اقدام خواهیم کرد و امیدواریم افزایش هر چه بیشتر سطح رضایتمندی نسبت به مدیریت‌شهری را شاهد باشیم.

کد خبر 5038863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha