۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸

اولیایی در گفتگو با مهر:

حمایت پیشکسوتان استقلال از هواداران/میزان باید رای مردم باشد

حمایت پیشکسوتان استقلال از هواداران/میزان باید رای مردم باشد

مدیرعامل پیشین استقلال با تایید تجمع مسالمت آمیز هواداران این باشگاه مقابل مجلس گفت: بنا به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی میزان باید رای مردم باشد.

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجمع مسالمت آمیز هوادارن استقلال مقابل مجلس و مطالبه گری از نمایندگان مردم در خانه ملت اظهار داشت: خوشحالم از این فرهنگ هواداری ما اینقدر به بلوغ رسیده که هواداران می‌توانند با تجمعات مدنی و مسالمت آمیز  اینچنین مطالبه گری کنند. حالا که مطالبه گری هواداران از وزارت ورزش بی پاسخ ماند، آنها به خود حق دادند اعتراض خود را به نزد نمایندگان شان در خانه ملت بردند.

وی اضافه کرد: هواداران و پیشکسوتان استقلال حق دارند نگران شرایط تیم شان باشند. مگر می‌شود در آستانه شروع لیگ تیم اینطور کانون بحران باشد، مدیر و سرمربی نداشته باشد و متولی اصلی این تیم که وزارت ورزش باشد مسئول مستقیم شرایط این تیم است.

اولیایی بیان داشت: وقتی وزارت ورزش به خواسته‌های هواداران استقلال اعتنا نمی‌کند، هواداران عرصه اعتراض خود را به مجلس می‌کشند. من شخصا و همچنین همه پیشکسوتان از این حرکت و تجمع مسالمت آمیز و درخواست مدنی حمایت کرده و پشت هواداران ایستاده‌ایم. 

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: یکی از گهر بارترین فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی که باید چراغ راه ما باشد، این بود که «میزان رای مردم است». اما امروز می‌بینیم که در مورد استقلال میزان رای مردم نیست. رای مردم را امروز خود مردم در خیابان و مقابل مجلس فریاد کشیدند و صدای آنها آنقدر بلند بود که قابل نشنیدن نباشد. مگر آن که نخواهند این صدا را بشنوند. 

وی در ادامه اظهار داشت: امروز و همزمان با تجمع مردم مقابل مجلس، شرکت پیشکسوتان استقلال یک جلسه فوری با حضور بسیاری از پیشکسوتان برگزار کرد و تصمیماتی اتخاذ کرد که نتیجه آن طی صورتجلسه‌ای به مسئولان ذیصلاح اعلام گردید. 

اولیایی گفت: پیشکسوتان استقلال تصمیم گرفتند خیلی سریع از بین خودشان کمیته فنی با حضور ۱۵ پیشکسوت تشکیل دهند و هیات مدیره بهتر است به این کمیته فنی ماموریت انتخاب سرمربی و بازیکنان مورد نیاز را محول نماید. 

کد خبر 5039129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      2 0
      خدا به داد استقلال برسد با این دولت پرسپولسی چرا منهلش نمی کنید راحت بشید
    • یک استقلالی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      1 0
      خدا به داد استقلال و استقلالی ها برسد در لیگ بیستم . با این وضعیت فعلی اگر تیم به دسته های پایین تر سقوط نکند جای شکرش باقیه.
    • فاطمه تاجی IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      مسعوددددد جانننن با خوده شماممممم منحلش کن این استقلالو تا بیشتراز این خودت خسته نشدی ولی کوررررر خوندی همه تاجیاااااااا ما هواداران هستیم و نمیزاریم