۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۹:۲۷

با هدف نمایش مجاهدت مدافعان سلامت؛

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد

رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از انتشار فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» با تأکید بر بهداشت فردی و اجتماعی و نمایش مجاهدت مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فراخوان تأکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و نگاه ویژه به پرورش استعدادهای آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایش هر چه بهتر فداکاری و ازخودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور است.

وی افزود: «بهداشت فردی و اجتماعی» «فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری این فراخوان است که همزمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه‌های سنی ۷ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا، منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه این فراخوان با همکاری اداره کل پست گیلان انجام می‌شود، گفت: داشتن کیفیت تصویر حداقل ۳۰۰ dpi و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه‌گذاری ۵ در ۵ سانتیمتر، از شرایط شرکت در مسابقه است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان باید با تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی یک نسخه از تصویر در قالب jpeg و psd را ارسال کنند، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را شماره‌گذاری و تا ۳۰ آذرماه امسال به ایمیل روابط عمومی کانون گیلان به آدرس gil.kaniinparvaresh@yahoo.com یا در قالب لوح‌فشرده به‌نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال کنند.

ضیایی ادامه داد: آثار ارسالی دی ماه امسال داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

کد خبر 5042326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha