۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

با حضور مسئولان؛

خانه هلال روستای افتر سرخه افتتاح شد

خانه هلال روستای افتر سرخه افتتاح شد

سرخه -با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور و مسئولان ارشاد استانی و شهرستان خانه هلال احمر روستای افتر از توابع شهرستان سرخه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر چهارشنبه و با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، خانه هلال احمر روستای افتر از توابع شهرستان سرخه با هدف ارتقای خدمت رسانی حوزه امدادی، آموزشی و عملیاتی هلال احمر به بهره برداری رسید.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این مراسم خدمت رسانی به مردم روستاها را اولویت کاری مسئولان دانست و گفت: لایحه جامع دهیاری‌های کشور در دولت در حال پیگیری و نهایی سازی است که می‌تواند تحولات خوبی را برای روستاهای کشور به دنبال داشته باشد.

علی قربانی با بیان اینکه این لایحه هم اکنون در مجلس قرار دارد و امیدواریم به تصویب برسد، بیان کرد: یکی از محورهای این لایحه که مورد تاکید وزارت کشور نیز بود، موضوع حذف موازی کاری در مسائل مرتبط با روستاها و کاهش بروکراسی بود.

وی با بیان اینکه وظایف در حوزه روستایی باید تفکیک شوند، افزود: این امر به ما کمک می‌کند تا بتوانیم شاهد بهبود خدمت رسانی به مردم روستایی باشیم.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه لایحه جامع دهیاری‌های کشور به وضوح وظایف هر دستگاه را در قبال روستاها مشخص می‌سازد، گفت: این امر به ارتقای بازده خدمت رسانی دولتی به روستاها نیز کمک شایانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانی در سفر یک روزه به استان سمنان علاوه بر حضور در شورای اداری سرخه و افتتاح خانه هلال، از مجموعه تاریخی مغار سرخه نیز بازدید کرد.

کد خبر 5042903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha