۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳

استاندار بوشهر:

پیچ‌وخم‌های اداری برای توسعه طرح‌های فناورانه بوشهر حذف شود

پیچ‌وخم‌های اداری برای توسعه طرح‌های فناورانه بوشهر حذف شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: پیچ‌وخم‌های اداری در مسیر توسعه طرح‌های فناورانه استان بوشهر برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های فناورانه استان بوشهر اظهار داشت: گسترش خدمات فناورانه رویکرد مهم در استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: شهرک زیست فناوری دلوار و طرح جامع دهکده دانایی خلیج‌فارس در جزیره عباسک دو طرح مهم فناورانه استان است.

گراوند با بیان اینکه پارک علم و فناوری خلیج‌فارس، سازمان عامل شهرک زیست فناوری دلوار است گفت: واگذاری زمین توسط شهرک‌های صنعتی و سایر مجوزهای قانونی، توسط دستگاه‌های متولی و با مدیریت پارک علم و فناوری انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری در طرح جامع دهکده دانایی خلیج‌فارس در جزیره عباسک بیان کرد: مشخص شدن مالکیت اراضی محدوده طرح جامع دهکده دانایی بوشهر ضروری است تا پس‌ازآن اقدامات بعدی برای فعالیت‌های فناوری و نوآوری توسط پارک علم و فناوری انجام شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه اهداف مهم دهکده دانایی تولید دانش و صادرات محصولات مختلف فناورانه است خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دانش‌های روز در عرصه‌های علمی به ویژه فعالیت‌های فناوری، گسترش خدمات فناورانه رویکرد مهم در استان بوشهر است.

گراوند افزود: توسعه خدمات فناوری و نوآوری یکی از رویکردهای مهم در دنیا است و باید از ظرفیت دهکده دانایی خلیج‌فارس برای گسترش و ارتقا تولیدات فناورانه در استان استفاده کنیم.

کد خبر 5045219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha