۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۴

همزمان با هفته استاندارد انجام شد؛

بازدید مدیرکل استاندارد لرستان از دفتر خبرگزاری مهر

بازدید مدیرکل استاندارد لرستان از دفتر خبرگزاری مهر

خرم‌آباد- مدیرکل استاندارد لرستان همزمان با هفته استاندارد، ضمن حضور در دفتر خبرگزاری مهر در لرستان توضیحاتی را پیرامون برنامه‌های هفته استاندارد در این استان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان به مناسبت هفته استاندارد در دفتر خبرگزاری مهر در لرستان حضور یافت.

مدیرکل استاندارد لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه هفته استاندارد از روز شنبه آغاز شده است، اظهار داشت: سازمان جهانی استاندارد هر ساله یک شعار را برای روز جهانی استاندارد انتخاب می‌کند که امسال شعار «حفاظت از زمین با استانداردها» انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه این شعار نقش استاندارها را در حفاظت از محیط زیست در سطح ملی و بین المللی می‌رساند، تصریح کرد: باید کاری کنیم محیط زیست و نعمت‌های طبیعی برای نسل‌های بعد بماند.

مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر اینکه قانون یکسری وظایف بر عهده ما گذاشته است و بر این اساس هر ساله برنامه‌های عملیاتی را در دستور کار داریم، افزود: کارهای ما در قالب دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های اجرایی ملی است و همه در یک جهت کار می‌کنیم.

قنبریان نظارت بر بازار و کالاهای مشمول استاندارد اجباری را از وظایف سازمان استاندارد برشمرد و گفت: یکسری نظارت‌ها در واحدهای تولیدی و خدماتی، آسانسورها، تجهیزات بازی و … را نیز برعهده داریم که پیگیری‌های ما در این حوزه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به نظارت مجموعه استاندارد بر جایگاه‌های سوخت، اظهار داشت: ۴۸ جایگاه سی ان جی در استان داریم که استاندارد سازی شده‌اند اما کماکان بازرسی‌های ادواری را از این جایگاه‌ها داریم و در آخرین بازرسی انجام شده دو جایگاه سوخت را به مراجع ذی ربط معرفی کردیم که قطع گاز شدند.

کد خبر 5046541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha