۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف محموله مرغ زنده قاچاق درتویسرکان/سارق خودرو درهمدان دستگیر شد

کشف محموله مرغ زنده قاچاق درتویسرکان/سارق خودرو درهمدان دستگیر شد

همدان - کشف محموله مرغ زنده قاچاق در تویسرکان، کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد و دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه در همدان برخی عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف یک هزار و ۷۶۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون یک هزار و ۷۶۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز به وزن سه تن و ۴۲۵ کیلوگرم کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

کشف ۷ فقره سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف هفت فقره انواع سرقت و دستگیری یک سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن شخصی و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان اسدآباد رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی یک متهم را در این خصوص شناسایی و حین سرقت یک منزل دستگیر کردند که نامبرده پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سه فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و دو فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کرد.

وی با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: علاوه بر کشف ۱۱۵ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۸ متهم، سه دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: از اموال و وسایل خود بیشتر مراقبت کنند.

دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق و کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پراید سفید دارای سابقه سرقت از سمت تهران به طرف همدان در حال حرکت است، توقیف این خودرو در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از مشاهده خودرو مذکور با شگردهای پلیسی آن را متوقف کردند، افزود: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدانبا بیان اینکه مأموریت‌های پلیس با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه استمرار خواهد داشت، عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر: دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند.

دستگیری ۴ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری چهار سارق و کشف دو فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح برخورد با سارقان، مأموران انتظامی شهرستان رزن با اقدامات اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی، این طرح را در چند نقطه از شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا دو سارق اماکن خصوصی، یک سارق موتورسیکلت و دستگیر و در بازجویی‌های فنی، به ۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ زنگنه عنوان کرد: مأموران انتظامی بخش درگزین نیز با گشت زنی هدفمند یک سارق مغازه را حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به تحویل هر چهار متهم به مرجع قضائی، گفت: با اقتدار اطلاعاتی و حضور در صحنه پلیس، برخورد قاطعانه ای با سارقان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5047558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha