۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

فرماندار قرچک:

ساختار انتظامی و امکانات ناجا در قرچک نیازمند ارتقا است

ساختار انتظامی و امکانات ناجا در قرچک نیازمند ارتقا است

قرچک- فرماندار قرچک گفت: ساختار انتظامی و امکانات ناجا در قرچک نیازمند ارتقا است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی قرچک که با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و دیگر مسئولان شهرستانی و پرسنل ناجا برگزار شد اظهار داشت: امکانات نیروی انتظامی این شهرستان به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات نیازمند ارتقا است چرا که این منطقه مسیر تردد سه شهرستان و گلوگاه دشت ورامین محسوب می‌شود.

خطیبی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ناجا است، همگی باید قدردان نیروهای نظامی و انتظامی کشور باشیم که شبانه‌روزی برای تأمین امنیت مردم تلاش می‌کنند و در شرایط کرونا نقش ناجا در کنار سایر مدافعان سلامت پررنگ بوده است.

فرماندار قرچک با بیان اینکه رضایت و اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است، بیان داشت: بازنگری در ساختار نیروی انتظامی و اختصاص امکانات لازم منجر به توسعه امنیت می‌شود.

بر اساس این گزارش در این مراسم از خدمات سرهنگ علی موسی‌پور تقدیر و تکریم و سرهنگ نجم‌الدین مرادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی قرچک معارفه شد.

کد خبر 5058666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 0
      در پارک جنگلی قرچک در کنار دیوار فرمانداری قرچک معتادان و مواد فروشان خیلی راحت در حال خرید و فروش و مصرف مواد مخدر هستند .