۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶

با حضور استاندار و مدیران ارشد اقتصادی گلستان؛

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان افتتاح شد

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان افتتاح شد

گرگان- با حضور استاندار و مدیران ارشد اقتصادی گلستان، مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان راجع به این مرکز اظهار کرد: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان، محلی برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری و حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این مرکز و کارشناسان مجرب و متعهد مستقر در آن به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به واحدهای تولیدی استان و سرمایه گذاران هستند.

وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در همه زمینه‌ها، به‌ویژه مباحث اعتباری، سرمایه‌گذاری، پیگیری امور اجرایی، تصویب موارد ضروری برای رفع موانع و پیگیری مصوبات، فعالیت می‌کند.

به گفته طلوعیان این مرکز در واقع، مکمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده و هدف آن، سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها در همه زمینه‌های یاد شده با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های عضو و غیر عضو و اقدامات لازم است.

لازم به ذکر است؛ صاحبان واحدهای تولیدی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان دارای مشکل، می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز و یا از طریق تماس با شماره آن از ساعت هشت صبح تا هشت شب، مشکلات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 5059248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha