۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

سرهنگ موقوفه ای خبر داد؛

کشف ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شمال شرق تهران

کشف ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شمال شرق تهران

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی تریلر در چند روز اخیر مقادیر فراوانی روغن‌های خوراکی را در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران تخلیه و سپس خودروهای وانت روغن‌ها را بارگیری می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیمی از مأموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که نشانی اعلامی سوله ای متروکه می‌باشد و دو مرد جوان در داخل سوله حاضر هستند و مقدار زیادی روغن‌های خوراکی نیز در داخل سوله احتکار و جمع آوری شده است.

سرهنگ موقوفه‌ای توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، با ورود خودروهای وانت به داخل سوله، روغن‌های خوراکی بارگیری و خارج از چرخه توزیع با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازار روغن‌های خوراکی عرضه می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از داخل سوله از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: ساعت ۱۱:۰۰ روز گذشته نهم آبان ماه تیمی از مأموران کلانتری جوادیه با هماهنگی‌های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار ۳۳ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در حال بررسی است، گفت: با انتقال متهمان به کلانتری جوادیه و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5060306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha