طی عملیاتی گسترده؛

«حشد شعبی» خطوط امدادرسانی «داعش» در غرب «الأنبار» را قطع کرد

«حشد شعبی» خطوط امدادرسانی «داعش» در غرب «الأنبار» را قطع کرد

نیروهای «حشد شعبی» عراق طی عملیاتی گسترده در غرب استان «الانبار» موفق شدند خطوط امدادرسانی تروریست های تکفیری داعش را قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، نیروهای حشد شعبی عراق به سلسله عملیات‌های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی در جدیدترین عملیات خود مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند.

رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که در جریان عملیات مذکور، نیروهای حشد شعبی موفق شدند خطوط امدادرسانی داعش در غرب الانبار را قطع کنند.

همچنین «قاسم مصلح» فرمانده عملیات حشد شعبی در استان الانبار اعلام کرد که نیروهای این گروه مقاومتی ۳ تونل متعلق به داعش را در غرب الانبار کشف و تخریب کردند.

این درحالی است که روز گذشته «زحام الجبوری» فرمانده لشکر «نداء دیالی» وابسته به حشد شعبی اعلام کرد که نیروهای این سازمان عملیات خود را در منطقه «زور المقدادیه» (۴۵ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) واقع در استان دیالی آغاز کردند.

وی با بیان این مطلب گفته بود: این عملیات، بر اساس اطلاعات بسیار مهمی درباره مقرهای داعشی در باغات زور المقدادیه آغاز شد. این منطقه، بسیار صعب العبور است.

الجبوری در ادامه تأکید کرده بود: مهمترین نتایجی که در ساعات نخست این عملیات به دست آمد، شناسایی یک مقر و کشف تجهیزات نظامی، مواد منفجره و خنثی‌ساز بسته‌های انفجاری بوده است.

کد خبر 5063254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha