دستگاه قضایی لبنان اعلام کرد؛

صدور حکم بازداشت برای ۲۸ نفر در رابطه با پرونده انفجار مهیب بیروت

صدور حکم بازداشت برای ۲۸ نفر در رابطه با پرونده انفجار مهیب بیروت

دستگاه قضایی لبنان اعلام کرد که در رابطه با پرونده وقوع انفجار مهیب «بیروت» برای ۲۸ نفر حکم بازداشت صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لبنان ۲۴، دستگاه قضائی لبنان آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت را تشریح کرد. دستگاه قضائی لبنان اعلام کرد که در رابطه با این پرونده برای ۲۸ نفر حکم بازداشت صادر شده است.

بر اساس این گزارش، دستگاه قضائی لبنان همچنین تأکید کرده است که تحقیقات گسترده برای شناسایی علل و عوامل اصلی و اساسی وقوع انفجار مهیب بیروت همچنان ادامه دارد و به هیچ وجه متوقف نشده است.

در همین ارتباط، «فادی صوان» بازپرس قضائی پرونده انفجار بندر بیروت تاکید کرده است: تحقیقات در خصوص انفجار مهیب بیروت و عواملی که موجب وقوع چنین حادثه‌ای شدند، با سرعت پیش می‌رود.

پیشتر «الیاس عاد» مدیر روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان توضیحاتی را در خصوص آخرین تحولات مربوط به انفجار مهیب بندر بیروت ارائه کرده بود. وی اعلام کرده بود که این پرونده به هیچ وجه مختومه نشده و تحقیقات درباره آن همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت لبنان، به دنبال انفجار مهیب بیروت بیش از ۲۰۰ نفر کشته و حدود ۸ هزار نفر نیز به شدت زخمی شدند. به دنبال وقوع این انفجار «حسان دیاب» از پست نخست وزیری استعفا داد. درحال حاضر نیز «سعد الحریری» نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان است.

کد خبر 5066033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha