۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۱

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:

۳۲۰۰ نفر استخدام شهرداری‌های استان سمنان هستند

۳۲۰۰ نفر استخدام شهرداری‌های استان سمنان هستند

سمنان- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ نفر استخدام شهرداری‌های استان هستند، گفت: دو هزار و ۵۵۱ نفر از این تعداد استخدام قراردادی یا کارمندی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، راضیه شهاب در نشست ویدئوکنفرانسی مسائل شهرداری‌های استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دو هزار و ۵۵۱ نفر در قالب استخدام کارمندی و قرارداد کارگری در شهرداری‌های استان مشغول به کار هستند، بیان کرد: با افزودن نیروهای شرکتی، این رقم به سه هزار و ۲۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به بازنشستگی و قطع ارتباط کاری تقریبی ۵۰۰ نفر در طول دوره دولت یازدهم و همچنین افزایش وظایف و مسئولیت‌های شهرداری‌ها و تطویل فرآیند جذب و بکارگیری نیروی انسانی، شهرداری‌های استان را غالباً با کمبود ۲۰ درصدی نیروهای انسانی کارشناسی مواجه کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان ضمن اشاره به اینکه با برگزاری آزمون مشاغل آتش نشانان شهرداری‌های استان، ۳۳ نفر در سال ۹۹ جذب شدند، تاکید کرد: در بحث توزیع عوارض و اعتبارهای مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها، نیاز است تا به بحث گستردگی و پهناوری استان نیز توجه شود.

شهاب با بیان اینکه توزیع اعتبار عوارض و مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها توسط سازمان امور مالیاتی در قالب یک برنامه‌مشخص و با زمانبندی منظم انجام شود، ابراز کرد: رعایت انضباط مالی و حد نصاب‌ها در انجام معاملات توسط شهرداری‌ها در دستور کار باشد.

وی افزود: پلاک‌کوبی اموال و راه اندازی هیئت عالی سرمایه گذاری به منظور واگذاری پروژه‌های مدیریت امور شهری به سرمایه گذاران و استفاده بهینه از این ظرفیت برای توسعه شهری مورد توجه شهرداران باشد.

کد خبر 5066635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha