۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند

تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند

فیروزکوه- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه برای شهرک های صنعت به دنبال امکانات پایدار هستیم گفت: تامین زیرساخت ها سرمایه گذار را به فیروزکوه و دماوند هدایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی نژاد عصر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی دو شهرک صنعتی فیروزکوه که با حضور مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه و صابر پرنیان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی سرمایه گذاران بیشتر برای حضور در شهرهایی مثل اشتهارد تشویق می‌شدند و منطقه دماوند و فیروزکوه مظلوم واقع شده است.

رسولی نژاد با اشاره به اینکه رویکرد جدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به گونه‌ای است که انشاالله شاهد حضور و تشویق سرمایه گذاران در این شهرستان‌ها خواهیم بودم و در این راستا نیز ما با تمام توان ایستاده ایم که امکانات زیربنایی پایدار را برای ۲ شهرستان دماوند و فیروزکوه فراهم کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تأمین آب شهرک‌های صنعتی فیروزکوه باید به دنبال تأمین پایدار آب باشیم گفت: با برداشت‌های بی رویه آب‌های زیر زمینی و ساخت و سازهای صورت گرفته صنعت در دماوند دچار لطمه شده است و ما به دنبال آب پایدار از تونل آئینه ورزان دماوند و سد نمرود در فیروزکوه هستیم که آب صنایع تأمین شود و برای ده‌ها سال صنایع نگرانی از بابت آب نداشته باشند.

وی افزود: طی بازدید از ادارات اعلام شد که برق صنایع شهرستان به برق منطقه‌ای مربوط است و با پیگیری‌های انجام شده از وزیر نیرو مجوز دو پست ۶۰۳ به ۲۰ دریافت شد و ۲۵۰ میلیارد نیز هزینه شد و مقرر شد که یک سوم هزینه توسط سازمان مدیریت برنامه ریزی استان یک سوم توسط برق منطقه‌ای تهران و یک سوم اخر بوسیله شهرک‌های صنعتی تأمین شود که خوشبختانه بخش اول توسط شهرک‌ها مهیا بود و با پیگیری‌های انجام شده برق منطقه‌ای تهران نیز کار را انجام داد و امروز نیز دستورات لازم توسط سازمان مدیریت برنامه ریزی استان صورت گرفت و به زودی ابلاغ خواهد شد.

رسولی نژاد عنوان داشت: اگر می‌خواهیم سرمایه گذار را در این منطقه داشته باشیم باید امکانات فراهم شود همانطور که پروژه اتوبان تهران پردیس و محور رودهن دماوند فیروزکوه با ۱۱۰ میلیارد تومان طی ۴ سال اجرا شد.

کد خبر 5066707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha